شمار تلفات ثابت شده کرونا در دنیا از 190000 گذشت ، ایتالیا قرنطینه را کاهش خواهد داد

به گزارش مجله استخدام جدید، آخرین آمار منتشر شده نشان می دهد شمار موارد عفونت با ویروس جدید کرونا از 2766000 مورد گذشته و شمار تلفات ناشی از آن هم به مرز 195000 مورد رسیده است.

شمار تلفات ثابت شده کرونا در دنیا از 190000 گذشت ، ایتالیا قرنطینه را کاهش خواهد داد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین پژوهشگران در دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا می گویند شمار افرادی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا درگذشته اند به دست کم 194456 نفر و شمار موارد عفونت با ویروس به 2766611 مورد رسیده است.

البته کارشنان می گویند میزان واقعی مبتلایان و تلفات پاندمی کووید-19 باید بسیار بیشتر باشد که به علت کم شماری و تفاوت ها در سیاست های آزمایش کردن در کشورها است.

- بریتانیا روز آدینه 5 اردیبهشت 684 مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا را در بیمارستان هایش گزارش کرد و به ای ترتیب شمار تلفات در این کشور به 19506 مورد رسید. همچنین بریتانیا 5386 مورد جدید ثابت شده عفونت را گزارش کرد و به این ترتیب شمار کل موارد عفونت در این کشور به 143464 مورد رسید.

- شمار موارد بهبودی در اسپانیا از موارد عفونت جدید بیشتر شد. مقامات در اسپانیا که دومین کشور در دنیا از لحاظ شمار موارد ثابت شده بیماری است، اظهار داشتند برای نخستین بار شمار موارد روزانه بهبودی از بیماری در این کشور از شمار موارد تازه بیماری بیشتر شده است.

اسپانیا روز آدینه 2796 مورد جدید ثابت شده عفونت گزارش داد، در حالیکه در همین روز شمار موارد بهبودیافته از بیماری به 3105 مورد رسید.

- ایتالیا قرنطینه را کاهش می دهد. روزنامه ها در ایتالیا گزارش می دهند که قرنطینه عمومی در این کشور، که طولانی ترین و سخت ترین قرنطینه در اروپا بوده است، در طول چهار هفته آینده به تدریج کاهش خواهد یافت. هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده اند.

- انستیتوی روبرت کخ آلمان هشدار می دهد که نباید محدودیت های اعمال شده در این کشور به علت شیوع کرونا بیشتر از این کاهش یابد. لارس شاد، معاون رئیس این انستیتو گفت شرایط شکننده تر از آن است که اجازه کاهش بیشتر قرنطینه را داد. این هشدار پس از آن داده می گردد که این هفته فروشگاه های کوچک در آلمان اجازه بازگشایی یافتند و بعضی از دانش آموزان به مدرسه ها بازگشتند.

این مقام بهداشتی گفت آلمان فقط هنگامی باید کاهش بیشتری در محدودیت ها ایجاد کند که شمار موارد ثابت شده روزانه بیماری به چند صد نفر در روز برسد درحال حاضر شمار موارد روزانه تشخیص داده شده در آلمان بیش از 2000 مورد است.

  • موفقیت شکننده آلمان در مقابل ویروس کرونا | گام های کوچک برای خروج از قرنطینه

- سوئد بیشترین شمار موارد جدید را گزارش می نماید. سوئد 812 مورد جدید ثابت شده عفونت ویروس کرونا را در روز آدینه گزارش کرد که بیشترین میزان گزارش شده در این کشور از شروع شیوع این ویروس است. شمار کلی عفونت ها در این کشور اکنون به 17567 مورد رسیده است. سوئد همچنین 131 مورد جدید مرگ گزارش کرد و به این ترتیب شمار تلفات کووید-19 در این کشور به دست کم 2152 مورد رسید.

- شمار مرگ های ناشی از کووید-19 در آمریکا روز آدینه از 50000 مورد گذشت. شمار مرگ های ناشی از کووید-19 در آمریکا که در رده اول از لحاظ تلفات و شمار بیماری ها در دنیا قرار گرفته است، با دو برابر شدن در طول 10 روز به 50360 مورد رسید. شمار موارد عفونت در آمریکا نیز در روز آدینه به 883826 مورد افزایش یافت.

ایالت نیویورک که تا به حال شدیدترین شیوع ویروس کرونا را در آمریکا داشته است، کمترین شمار مرگ های روزانه در هفته های اخیر را اظهار داشت. شمار مرگ های جدید گزارش شده در این ایالت در روز پنجشنبه 422 مورد بود که کمترین میزان از 31 مارس تا کنون است. بیش از 16000 نفر تا به حال در این ایالت به علت شیوع ویروس کرونا درگذشته اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 993

به "شمار تلفات ثابت شده کرونا در دنیا از 190000 گذشت ، ایتالیا قرنطینه را کاهش خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار تلفات ثابت شده کرونا در دنیا از 190000 گذشت ، ایتالیا قرنطینه را کاهش خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید