صحبت درباره تومان سخت است

به گزارش مجله استخدام جدید، نشست خبری تومان با حضور عوامل و بازیگران این فیلم در پردیس ملت برگزار گردید.

صحبت درباره تومان سخت است

نشست خبری فیلم تومان به کارگردانی مرتضی فرشباف با حضور کارگردان، سعید سعدی (تهیه کننده)، میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده، پردیس احمدیه ، ایمان صیاد برهانی و حامد نجابت(بازیگر(، سحر عصر آزاد (منتقد) و با اجرای منصور ضابطیان دقایقی پیش شنبه سیزدهم بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار گردید.

منتقد این فیلم در ابتدای نشست در ارتباط با فیلم گفت: در مورد تومان حرف زدن سخت است. باید درموردش نوشت نه در این زمان کم حرف زد. مخاطب های فیلم دو گروه علاقه مند و غیر علاقه مند می شوند.زبان بصری فیلم یک گشایشی را در این دوروز ایجاد نموده است و ما را جلو می برد.

او اضافه نمود: این فیلم زبان سینمایی را بست می دهد تا با ابعاد فنی جدی تر آن را ببینیم.

این منتقد توضیح داد: فیلم برداری درجه یکی در این فیلم دیدیم و سکانس بازی صربستان خیلی پیچیده و سخت بود که فیلمبردار کار شاهکاری در این بخش انجام داده بود.

قاقانی افزود: نقش داوود خیلی خوب ایفا شده بود و بازیگر اجازه می داد که احساس نزدیکی با او داشته باشیم.

او با شرح اینکه به واسطه فراگیر بودن فوتبال و علاقه مندی به آن همه آدم های فیلم با دغدغه های این حوزه نزدیک هستند، توضیح داد: ما در این فیلم می توانیم مفهوم جدیدی ببینیم.ایرادتی در فیلم نیز وجود دارد که کارگردان قطعا باید برای نمایش عمومی تغییراتی را اعمال کند.

در ادامه نشست فرشباف در مورد موضوع فیلم شرح داد: دلیل انتخاب این اقلیم به این دلیل بود که من زاده آن منطقه هستم و با فرهنگ آن آشنایی دارم.

فرشباف اضافه نمود:دنبال این بودم که فضای تازه ایی برای ساخت فیلم در سینمای ایران انتخاب کنم.

او ادامه داد: این منطقه چندین سال است که با موضوع شرط بندی درگیر است و تمام شهر در آخر هفته به این موضوع توجه می نماید.

کارگردان این فیلم با بیان اینکه ریتم در این فیلم را بافت قصه تعریف می نماید، اضافه نمود: اتفاقات آنی این فیلم تاثیری روی حرکت دوربین و بخش های محتلف فیلم داشت.

سعدی درباره دغدغه های تهیه کنندگی تومان گفت: نوآوری وجسارت این فیلم، من را برای ساخت آن جذب کرد.برای اینکه مخاطب را از دست ندهیم قطعا پس از بازخورد، تغییرات لازم را اعمال خواهیم کرد.

فرشباف از تاثیر مهدی سعدی (تدوینگر) در ساخت این فیلم گفت: او در تمام مدت کنار تیم بود و همه مدلی را با او تدوین و چیدمان کردیم. در این اکران نهایت بخش بندی درست را ارائه دادیم تا پس از اکران جشنواره بازخورد ها را دریافت کنیم.

کارگردان تومان اظهار داشت: احساس می کنم اگر زمان فیلم کوتاه تر از این گردد حس زیبایی شناختی فیلم را درگیر می نماید.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 775

به "صحبت درباره تومان سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت درباره تومان سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید