قلعه نویی: تا می آییم شکل بگیریم کمرمان را می شکنند، لطمه هایی که گل گهر می بیند به خاطر من است، بازیکنانم نماد معرفت شده اند

به گزارش مجله استخدام جدید، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعتقاد دارد لطمه هایی که این تیم می بیند و مشکلاتی که با آنها دست به گریبان است، به واسطه حضور اوست.

قلعه نویی: تا می آییم شکل بگیریم کمرمان را می شکنند، لطمه هایی که گل گهر می بیند به خاطر من است، بازیکنانم نماد معرفت شده اند

به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار گل گهر سیرجان - پیکان گفت: به تیم خوب پیکان خوش آمد می گویم. قبل از صحبت درباره مسائل فنی بازی می خواهم درباره دو مورد صحبت کنم که یکی بحث مظلومیت تیم خوب گل گهر سیرجان است. در این چند سالی که در فوتبال هستم، فراز و نشیب های زیاد و تلخی و شادی های فراوانی را دیدم. باید از مردم سیرجان و تیم گل گهر حلالیت بگیرم، چون تمام اذیت هایی که می شوند، به خاطر من است.

وی ادامه داد: شاید اگر من مسئولیت گل گهر را نداشتم، آنها اینقدر اذیت نمی شدند، کما اینکه در تیم های دیگر هم این کارها را کردند، با منِ امیر قلعه نویی و شخص من چنین کاری کردند، اما در یک سال و نیم اخیر، سرعت بیشتری گرفتند و واقعاً مظلومیت این تیم را نشان می دهند. مردم خوب سیرجان، هواداران، مسئولان و مدیران باشگاه من را حلال کنند، چون لطمه هایی که می بینند، به خاطر من است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: مورد دومی که می خواهم درباره اش صحبت کنم، تعریف از معرفت تیمم است. علی علیزاده که اینجا از او تشکر می کنم، نماد بازیکنان ماست که با آن شرایط بازی کرد. این مسئله را در فوتبال کمتر می بینیم وقتی یک بازیکن که نماد دیگر بازیکنان است [و یقین دارم اگر برای دیگر بازیکنان هم اتفاقی می افتاد بازی می کردند] بازی می کند و این نشان می دهد که تیم ما یک تیم معرفتی است. درباره سایر مسائل بگذارید مردم قضاوت کنند، اما وظیفه داشتم درباره این مسئله بگویم، از محرومیت خودم گرفته تا کسر امتیاز، اشتباهات کمرشکن و... . تا می آییم شکل بگیریم و خودمان را پیدا کنیم، یک جوری کمر ما را می شکنند. فکر نمی کنم در تاریخ فوتبال چه در داخل و چه در خارج، یک تیم را اینقدر اذیت کرده باشند.

قلعه نویی با اشاره به مسائل داوری و واکنش مسئولان نسبت به این مسئله، گفت: حرفی هم می زنیم، می گویند اشتباه بوده است، اما وقتی اشتباه تکرار می شود، یعنی تصمیم. یعنی پشت آن فکری هست و یکسری مسائل وجود دارد که برای من اتفاق می افتد. موضوع آنها من هستم، اما باز هم از بازیکنانم تشکر می کنم که نماد معرفت شده اند و این جای تشکر دارد.

وی سپس با اشاره به دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: پیکان همیشه یک تیم سازنده و خوب بوده است. این تیم یک کادر بسیار خوب، مربی جوان و بادانش دارد و فردا با شرایطی که پیش آمده است بازی سختی داریم. در این دو سه روزه خیلی روی مسائل فنی صحبت نکردم و بیشتر روی مسائل روحی و روانی با تیمم صحبت کردم. کارهایی که سر این تیم آوردند، سر هر تیم دیگری می آوردند، الان باید هجدهم جدول بود! تا می آییم شکل بگیریم، حرکتی می کنند که چند هفته زمان می خواهیم تا برگردیم، اما لطف خدا و اهل بیت است که ما هنوز پابرجا هستیم و حرکت می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2094

به "قلعه نویی: تا می آییم شکل بگیریم کمرمان را می شکنند، لطمه هایی که گل گهر می بیند به خاطر من است، بازیکنانم نماد معرفت شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: تا می آییم شکل بگیریم کمرمان را می شکنند، لطمه هایی که گل گهر می بیند به خاطر من است، بازیکنانم نماد معرفت شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید