لبنان، سلیمان فرنجیه: در مقابله با تحریم های آمریکا به مواضع جبران باسیل پایبندم

به گزارش مجله استخدام جدید، رئیس جریان المرده لبنان در واکنش به تحریم های آمریکا علیه شخصیت های لبنانی و از جمله رئیس جریان آزاد ملی گفت که در مقابله با این اقدام به مواضع جبران باسیل پایبند هستم.

لبنان، سلیمان فرنجیه: در مقابله با تحریم های آمریکا به مواضع جبران باسیل پایبندم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران سلیمان فرنجیه رئیس جریان المرده لبنان در گفت وگو با روزنامه الجمهوریه درباره نتیجه انتخابات مناقشه آمیز ریاست جمهوری ایالات متحده اظهارداشت که تغییر رئیس جمهور آمریکا ارکان سیاست این کشور درباره خاورمیانه را چندان تغییر نخواهد داد؛ زیرا سیاست واشنگتن در این زمینه برمبنای مجموعه ای از اصول ثابت است که من فکر نمی کنم در ماهیت آن تغییر ایجاد شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس جریان المرده لبنان در خصوص موضع خود درباره تحریم های تحمیل شده از سوی دولت دونالد ترامپ علیه جبران باسیل رئیس جریان آزاد ملی گفت که ایالات متحده جبران باسیل و یوسف فنیانوس و علی حسن خلیل (وزرای سابق) و سایر مسئولان لبنانی را تحریم کرده تا آنها را متهم به فساد در لبنان کند، اما من کاملا پایبند به موضع جبران باسیل و سایر مسئولان جریان آزاد ملی در واکنش به این اقدام آمریکا هستم.

وی در رابطه با شایعات و تجزیه تحلیل هایی مبنی بر اینکه تحریم جبران باسیل از سوی آمریکا موجب می شود تا او دیگر نتواند خود را به عنوان گزینه ریاست جمهوری آینده لبنان معرفی کند، اعلام کرد که من به چنین تحلیل های کوته بینانه ای پایبند نیستم.

سلیمان فرنجیه افزود که در حال حاضر اصلا موضوع انتخابات ریاست جمهوری مطرح نیست و زمان آن فرا نرسیده است. علاوه بر آن هویت رئیس جمهور بعدی بستگی به شرایطی که در زمان انتخاب آن یعنی حدود دو سال بعد مطرح می شود، دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت تسریع در تشکیل دولت به دور از هرگونه تاثیر گذاری جهت مقابله با بحران های انباشته شده شرح داد که هنوز هیچکس به ما پیشنهادی نداده و من نیز چیزی از کسی نخواسته ام و هنگامی که با ما تماس بگیرند نظر خود را اعلام می کنیم.

رئیس جریان المرده لبنان با اشاره به این که هیچ شرطی برای تصدی هیچ یک از پست های وزارتی قرار نداده و منتظر پیشنهاد مسئولان مربوطه است گفت که ما به روشی که مناسب با ساختار و ماهیت دولت باشد تصمیم می گیریم که در آن مشارکت کنیم یا خارج از آن باقی بمانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1349

به "لبنان، سلیمان فرنجیه: در مقابله با تحریم های آمریکا به مواضع جبران باسیل پایبندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، سلیمان فرنجیه: در مقابله با تحریم های آمریکا به مواضع جبران باسیل پایبندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید