مسابقات مجازی روباتیک از سوی دانشگاه آزاد تبریز برگزار می گردد

به گزارش مجله استخدام جدید، رئیس دانشگاه آزاد تبریز گفت: مرکز تحقیقات روباتیک این دانشگاه در راستای استفاده از ظرفیت نیروی متخصص و دانشجویان علاقه مند مسابقات روباتیک را در قالب فضای مجازی برگزار می نماید.

مسابقات مجازی روباتیک از سوی دانشگاه آزاد تبریز برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با توجه به بخشی از برنامه های حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در ترم تحصیلی پیش رو گفت: با توجه به احتیاجسنجی اجرا شده در بخش پژوهش، احتیاج به تربیت نیروی متخصص در کشورمان به ویژه در منطقه صنعتی شمال غرب کشور از مسائل اساسی و بنیادی برای پیشرفت روز افزون صنعت برآورد شده است.

وی اضافه کرد: سال های اخیر با جذب دانشجویان مستعد تیم های روباتیک تشکیل و به مسابقات مختلف کشوری و بین المللی اعزام شده اند که ماحصل فعالیت این تیم ها آمادگی برگزاری مسابقات روباتیک در سطوح مختلف با همیاری دانشجویان متخصص و علاقه مند است.

جوانپور بیان نمود: مرکز تحقیقات روباتیک این دانشگاه در راستای استفاده از ظرفیت نیروی متخصص، مجرب و دانشجویان علاقه مند در زمینه روباتیک مصمم به برگزاری مسابقه در این زمینه است و اکنون با شرایط خاص پیش آمده و لزوم فاصله گذاری اجتماعی این مسابقات در قالب فضای مجازی با ایجاد بستر تخصصی ویژه مسابقات روباتیک برگزار می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ابراز امیدواری کرد که این مسابقات زمینه شکوفایی استعداد دانشجویان و روشنگری علمی برای صاحبان صنایع را در زمینه روباتیک به همراه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1369

به "مسابقات مجازی روباتیک از سوی دانشگاه آزاد تبریز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات مجازی روباتیک از سوی دانشگاه آزاد تبریز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید