موفقیتی چشمگیر برای هنرمندان گرافیست مازندرانی

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران: سه هنرمند عضو گروه گرافیک حوزه هنری مازندران پیروز شدند به بخش نهایی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت راه پیدا نمایند.

موفقیتی چشمگیر برای هنرمندان گرافیست مازندرانی

به گزارش خبرنگاران از ساریبه نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران، بنا به اعلام نتایج دبیرخانه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت 4 اثر از سه هنرمند مازندرانی پیروز به حضور در بخش نهایی و نمایشگاهی این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری شد.

از مجموع 1200 اثر راه یافته به دبیرخانه این جشنواره 58 اثر به مرحله نهایی راه یافتند که نام هنرمندان واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران محمد علی دارایی، جمال الدین رمضانی و سیده سمیرا ابراهیمی در بین برگزیدگان هستند.

آثار خلق شده با موضوعات پایداری، شکوفایی و دفاع مقدس، ارزش های اسلامی و مقاومت است.

نقد همه حرف ها را نمی گردد نوشت

با همکاری واحد افرینش های ادبی حوزه هنری مازندران، کانون ادبی تتوک و اداره کتابخانه های عمومی ساری، دومین نشست ماهانه نقد کتاب همه حرف ها را نمی گردد نوشت اثر کیومرث باغستانی برگزار می گردد.

جدیدترین اثر هنرمند نام آشنای مازندرانی به نام کیومرث باغستانی فردا ساعت 15 در محل کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب ساری برگزار می گردد.

باغستانی از اهالی قائم شهر بوده که بیش از چهل سال در حوزه ادبیات کودک و نوجوان فعالیت نموده و در این مدت تالیفات متعددی را در کارنامه هنری خود داشته است.

گام های نخست برای نگارش رُمان

گام های نخست فراوری رُمان 52 هم کلاسی آسمانی توضیح حال زندگی 52 شهید روستای شهید آباد مازندران، به همت حوزه هنری مازندران برداشته شد.

در نشستی که با حضور تعدادی از نویسندگان مطرح و کارشناسان ادبی حوزه هنری مازندران و سینا دلشادی رئیس این مرکز برگزار گردید، مقرر شد ضمن جمع آوری خاطرات و زندگی نامه شهدای روستای شهید آباد، اقدام لازم در باره نگارش و تدوین اثر رُمان و داستان 52 هم کلاسی آسمانی انجام گردد.

روستای شهید آباد مازندران یکی از روستاهای شاخص از لحاظ تعداد شهید در کشور بوده که در جنگ تحمیلی 52 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 822

به "موفقیتی چشمگیر برای هنرمندان گرافیست مازندرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیتی چشمگیر برای هنرمندان گرافیست مازندرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید