سرانجام رویداد استارتاپی صنایع خلاق اردبیل با معرفی ایده های برگزیده

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران/اردبیل رویداد استارتاپی صنایع خلاق با معرفی ایده های برگزیده در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیل سرانجام یافت.

سرانجام رویداد استارتاپی صنایع خلاق اردبیل با معرفی ایده های برگزیده

در این رویداد سه روزه که با موضوع گردشگری و گیاهان دارویی برگزار گردید، پس از اجرای کارگاه های آموزشی، مشاوره و منتورینگ 54 ساعته، اصول ایده پردازی، تیم سازی و ارائه موثر به صورت مجازی تمرین شد.

بعد از مرحله مقدماتی از مجموع 80 نفر شرکت کننده در این رویداد، 16 تیم خارج شدند و 10 تیم منتخب به بخش داوری نهایی راه یافتند. در بخش پایانی داوری 5 ساعته که با ارائه مجازی تیم ها همراه بود، در نهایت ایده های چهار سوق، هایکر میت، مرسده سنتی و فیتو لایو به عنوان برگزیده هیات داوران معرفی شدند که دو تیم به صورت مشترک در صندلی سوم قرار گرفتند.

بعلاوه با اعلام جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان اردبیل 9 ایده ارائه شده در مرحله پایانی داوری به وسیله خانم ها قاسمی، شهمراد، حمزه زاده، زارع و عفتی و آقایان حلاجیان، محمدجانی، موسوی و علی پور در مراکز نوآوری پذیرش می شوند.

لازم به ذکر است وحید فروهر، معاون امور فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سیدعلی موسوی، معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل، سعید ناصری، مخترع و فناور حوزه دارویی، برومند صلاحی، هیات علمی دانشگاه و صادق حسینی، مدرس دانشگاه در حوزه گردشگری، ارزیابی نهایی ایده های رویداد استارتاپی صنایع خلاق استان اردبیل را برعهده داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1925

به "سرانجام رویداد استارتاپی صنایع خلاق اردبیل با معرفی ایده های برگزیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام رویداد استارتاپی صنایع خلاق اردبیل با معرفی ایده های برگزیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید