پیامک وزارت نفت درباره قیمت بنزین ، سهمیه سوخت از بین نمی رود

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران، وزارت نفت طی ارسال پیامک هایی به مشترکین اعلام نموده که سهمیه بنزین موجود در کارت بنزین آنها محفوظ بوده و سوخت نمی گردد.

پیامک وزارت نفت درباره قیمت بنزین ، سهمیه سوخت از بین نمی رود

متن این پیامک به توضیح زیر است:

هموطن عزیز

با کوشش های گسترده مشکل فنی سامانه هوشمند سوخت به زودی رفع می گردد. سهمیه بنزین موجود در کارت های سوخت محفوظ است و شایعه افزایش قیمت بنزین یا حذف سهمیه ها واقعیت ندارد. لطفا اخبار صحیح را از رسانه های رسمی کشور پیگیری نمایید.

امکان سوختگیری در صندلی های عرضه سوخت در کل کشور از ظهر امروز با اختلال روبرو شد و مردم امکان سوختگیری با کارت بنزین را نداشتند. در پی آن وزارت نفت گفت که امکان سوختگیری با بنزین آزاد در صندلی های سوخت وجود دارد.

این اختلال درحالی اتفاق افتاده است که ابتدا برآورد ها از هک سامانه سوختگیری شدت گرفت و کمی بعد نیز منابع نزدیک به شورای عالی امنیت ملی، حمله سایبری به سامانه سوخت گیری در پمپ بنزین ها را تایید کردند.

اما طبق آخرین اعلام شرکت ملی پخش و پالایش فراورده های نفتی، اختلال ایجاد شده در سامانه سوخت گیری در پمپ بنزین ها که امروز موجب بروز مشکلاتی در فرایند سوخت گیری خودروها شده بود در حال رفع شدن است و هر لحظه تعداد صندلی های سوختی که فعال می شوند افزایش می یابد و افراد برای آگاه شدن از فعال بودن صندلی ها می توانند به سایت www.niopdc.ir مراجعه نمایند.

به گفته کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در تمامی منطقه ها تعدادی از صندلی ها آغاز به فعالیت نموده اند که در استان آذربایجان شرقی 55 صندلی، هرمزگان 33 صندلی، مازندران 15 صندلی خراسان رضوی16 صندلی، اصفهان 43 صندلی، کرمان 50 صندلی، آذربایجان غربی 27 صندلی، کردستان 23 صندلی، لرستان22 صندلی فعال هستند.

طبق گفته های سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، ین سوخت رسانی خارج از شبکه هوشمند سوخت است و با نرخ دوم سوخت رسانی صورت می گیرد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1915

به "پیامک وزارت نفت درباره قیمت بنزین ، سهمیه سوخت از بین نمی رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیامک وزارت نفت درباره قیمت بنزین ، سهمیه سوخت از بین نمی رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید