پیشرفت بهاباد در پرتو تلاش مجدانه مسئولین و همیاری مردم

به گزارش مجله استخدام جدید، استاندار یزد گفت: توسعه و پیشرفت شهرستان بهاباد در پرتو تلاش مجدانه مسئولین و همیاری مردم رقم می خورد.

پیشرفت بهاباد در پرتو تلاش مجدانه مسئولین و همیاری مردم

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد در دیدار با مردم شهر بهاباد که در محل مسجد جامع این شهر برگزار گشت، منشاء بخش زیادی از مسائل مطرح شده از سوی مردم شهرستان بهاباد را ناشی از سوء مدیریت ها، بی توجهی ها و کم توجهی های اجرا شده دانست و گفت: با وجود خدمات ارزنده و غیرقابل انکاری که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ده های گذشته در این شهرستان انجام داده، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب و شایسته مردم این دیار، راه بسیار زیادی به جای مانده است و توسعه و پیشرفت این شهرستان در پرتو تلاش مجدانه ی مسئولین و همیاری مردم رقم می خورد.

او با بیان اینکه شاخص بزرگ و اساسی در ارزیابی عملکرد خود به عنوان کننده عالی دولت و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب، کننده عالی نظام در استان را رضایت مردم می دانم، گفت: رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت بر کسب رضایت مردم، امید آفرینی و امید بخشی به مردم با عملکرد مناسب، پیگیری مصرانه موضوعات و برنامه ریزی صحیح و میدان دهی به جوانان مومن، انقلابی و کاردان در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی تاکید کردند.

فاطمی افزود: برای تحقق حداکثری این شاخص ها تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت.

استاندار یزد دلیل حضور در جمع مردم را استماع مسائل مردم، برنامه ریزی برای آن ها و بکارگیری توان و ظرفیت های انسانی و مدیریتی موجود برای کسب رضایت مردم عنوان کرد و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که منطقه ها مختلف استان در جهت روبه جلو قرار بگیرند.

فاطمی در ادامه بر جمع بندی مسائل، ظرفیت ها و قابلیت های موجود در شهرستان ها از سوی یک تیم کارشناسی، نخبه و مدیریتی در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: موضوعات جمع بندی شده در شهرستان ها در قالب یک جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ویژه هر یک از شهرستان ها مطرح، مصوب و مدیران موظف به پیگیری آن ها خواهند شد.

او به دغدغه ها و مسائل خاص عنوان شده در این دیدار مردمی اشاره و شرح داد: حداکثر ظرف یک هفته تا 10 روز آینده جلسه ویژه ای برای برنامه ریزی برای حل مطالبات مصداقی و موضوعی مطرح شده برگزار و برای حل و فصل کامل هر یک از موضوعات برنامه زمانبندی تدوین می شود، در این بین اگر بدون دلیل خاصی از موعد مقرر تخطی کنند با افراد برخورد خواهد شد.

فاطمی همچنین با اشاره به لزوم توسعه متوازن شهرستان های استان از تمرکز جدی استان بر توسعه شهرستان های کمتر برخوردار خبرداد و گفت: امکانات و منابع استان باید برمبنای عدالت توزیع شود البته این عدالت به معنای توزیع مساوی امکانات و منابع بین شهرستان ها نیست بلکه براساس حق آن ها خواهد بود.

استاندار یزد با بیان اینکه نوکری و خادمی مردم مدال افتخار ماست، اظهارداشت: مدیران دولت مردمی باید متواضع، جهادی، در متن مردم، آگاه بر مسائل و مسائل مردم و دغدغه مند برای حل آن ها باشند.

او با بیان اینکه عدالت در منابع انسانی نیز باید صورت بگیرد، افزود: عقیده ما بر این است که در هرم مدیریتی استان و نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی باید مدیران کارآمدی از شهرستان های مختلف استان وجود داشته باشد.

استاندار یزد در پایان بر آسیب شناسی ساختار اقتصادی استان و فعالسازی ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی هر منطقه بر اساس مزیت های آن منطقه تاکید کرد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1909

به "پیشرفت بهاباد در پرتو تلاش مجدانه مسئولین و همیاری مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت بهاباد در پرتو تلاش مجدانه مسئولین و همیاری مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید