چین در سال 2020 حدود 220 میلیارد ماسک صادر کرد

به گزارش مجله استخدام جدید، معاون وزیر بازرگانی چین اظهار داشت که با افزایش روزافزون درخواست ها برای تجهیزات محافظتی مقابله با ویروس همه گیر کرونا (کووید 19) این کشور در سال 2020 میلادی بیش از 220 میلیارد عدد ماسک یعنی معادل 40 ماسک برای هر فرد در خارج از چین صادر نموده است.

چین در سال 2020 حدود 220 میلیارد ماسک صادر کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

خبرگزاری فرانسه در این خصوص نوشت: دریافت میلیون ها دلار در ازای فروش ماسک به محرک اصلی صادرات چین تبدیل شده است پس از اینکه شیوع ویروس کرونا تقریباً فعالیت های مالی را در اوایل سال 2020 راکد کرد و بر رشد مالی تاثیر منفی گذاشت.

کیان کامینگ معاون وزیر بازرگانی چین روز آدینه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد که چین علاوه بر ماس ، سال گذشته 2.3 میلیارد قطعه تجهیزات محافظتی و یک میلیارد عدد تجهیزات آزمایش تشخیص کووید 19 صادر نموده است و این صادرات یاری مهمی به نبرد دنیای علیه همه گیری است.

یک مقام گمرکی چین در اوایل ماه جاری میلادی گفت که ارزش محموله های ماسک به تنهایی 340 میلیارد یوان (52.6 میلیارد دلار) است.

لی کویین سخنگوی گمرک چین اضافه کرد که میزان صادرات ماسک چین برابر با حدود 40 ماسک برای هر نفر در دنیا خارج از چین است.

چین، جایی که گفته می گردد کووید 19 برای اولین بار و در اواخر سال 2019 در آن ظاهر شد ، اولین کشوری در دنیا هم بود که پس از اعمال اقدامات سختگیرانه و اجرای محدودیت ها برای مهار ویروس، اوضاع آن بهبود یافت.

ارزیابی ها حاکی است که چین اولین قدرت مالی عظیم در دنیا بود که سال 2020 رشد مثبت مالی را محقق کرد.

اما ژئو شیجیا یک مقام در وزارت بازرگانی چین روز آدینه گفت که این کشور همچنان از نظر تجارت خارجی و سرمایه گذاری در امسال با یک شرایط سخت و پیچیده روبه رو است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1504

به "چین در سال 2020 حدود 220 میلیارد ماسک صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین در سال 2020 حدود 220 میلیارد ماسک صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید