کشف 4 دستگاه ماینر در جاجرم

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاجرم از کشف چهار دستگاه ماینر در این شهرستان اطلاع داد.

کشف 4 دستگاه ماینر در جاجرم

سرهنگ رضا قندی اظهارکرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی اش اقدام به نگهداری و استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال می نماید، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی بخش سنخواست نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران محل نگهداری این دستگاه ها شناسایی شد، اضافه نمود: با سرعت عمل و اقدام به موقع ماموران در بازرسی از محل مورد نظر چهار دستگاه ماینر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم با بیان اینکه ارزش این تعداد دستگاه ماینر 40 میلیون ریال برآورد شده است، توضیح داد: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سرهنگ قندی در سرانجام خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالاو ارز و برخورد با جرایم مالی با جدیت دردستور کار پلیس قرار داشته و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را به وسیله پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1737

به "کشف 4 دستگاه ماینر در جاجرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 4 دستگاه ماینر در جاجرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید