10 هزار بروشور و نقشه شهرستان نظرآباد بین مسافران نوروزی توزیع شد

به گزارش مجله استخدام جدید، خبرنگاران: معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز از برپایی سیاه چادر تنها عشایر کوچ کننده این استان در شهرستان نظرآباد اطلاع داد و گفت: 10 هزار بروشور و نقشه شهرستان نظرآباد بین مسافران نوروزی توزیع شد.

10 هزار بروشور و نقشه شهرستان نظرآباد بین مسافران نوروزی توزیع شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین نرخ تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

احمد ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرج گفت : به منظور آشنایی مسافران نوروزی با داشته های فرهنگی ناشناخته استان البرز، سیاه چادر عشایر گلدره در شهرستان نظرآباد برپا شده است.

وی توضیح داد: عشایر گلدره تنها قوم کوچ نماینده استان البرز هستند که با گسترش شهرها و آبادی ها، همچنان با کوچ کردن نیازهای خود را مرتفع می نمایند.

ترکاشوند بیان نمود: پخت غذاهای محلی، انجام بازی های بومی و آیین های سنتی این عشایر از جمله برنامه های روزانه این سیاه چادر است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز بیان نمود: توزیع 10هزار نسخه بروشور و نقشه شهرستان نظرآباد از دیگر اقدامات این اداره کل برای معرفی ظرفیت های بی بدیل منطقه نظرآباد است.

ترکاشوند ابراز امیدواری کرد اقدامات این چنینی بتواند بخشی از میراث ناملموس شهرستان نظرآباد را به مسافران نوروزی نشان دهد.

ر

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 699

به "10 هزار بروشور و نقشه شهرستان نظرآباد بین مسافران نوروزی توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هزار بروشور و نقشه شهرستان نظرآباد بین مسافران نوروزی توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید