139 رونمایی می گردد

به گزارش مجله استخدام جدید، به گزارش خبرنگاران ، کتاب 139 با گرایش مذهبی به زندگی نجیب زاده روستایی می پردازد که از بد روزگار قدم به کلان شهر تهران می گذارد. او که 12 بهار بیشتر برخود ندیده، وظیفه سنگینی روزگار بر گرده اش نهاده تا مخارج زندگی خود و خانواده، این تنها میراث پدری را متقبل گردد.

139 رونمایی می گردد

از ابتدا با چالش های مختلفی دست و پنجه نرم می کند و همچنان که در آسیاب روزگار صیقل خورده، با سر لوحه افکارش که همانا مهر و مودت و احترام به همه است بزرگ می گردد. همین نگرش او را نزد همه عزیز و گرامی می دارد تا اینکه فرشته زیبا رویی دل پرمهر او را می رباید تا طعم شیرین عشق و دلدادگی را بچشد. اما خانواده دختر ممانعت ورزیده و این دو دلداده را از هم جدا می سازند. سرنوشت نیز بیکار نمی ماند، حوادث سهمگین برای یونس، پسرک عاشق رقم می زند. با وجود همه اتفاقات ناخوشایند او بر تقدیر خویش گردن می نهد و عصیان نمی کند تا اینکه در یاس و حرمان در لحظاتی که خود را در یک قدمی انتها زندگی می بیند، دلدار رخ می کند.

نویسنده این کتاب، مجموعه ای از اضداد را همانند شر و خیر، زشت و زیبا، مردی و نامردی و غم و شادی را نوشته، نزد مخاطب به اشتراک گذاشته و او را تا انتها داستان همراه می کند.

رونمایی کتاب 139 21 تیرماه از ساعت 16 تا 18 در کافه کتاب ناشر واقع در تهران، سوهانک، میدان شهید سوهانی، بلوار ندا، ورودی برج های آینده ساز2، برج زنبق انجام می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2313

به "139 رونمایی می گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "139 رونمایی می گردد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "139 رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید