بازی برگشت با السد، شاید بدون عالیشاه

به گزارش مجله استخدام جدید، پیش بینی اولیه طول درمان عالیشاه 2 تا 3 هفته بود. حال آنکه پرسپولیس برای بازی برگشت برابر السد به او احتیاج دارد. برای همین عالیشاه دنبال راهی است برای بازگشت زودهنگام به تمرینات.

بازی برگشت با السد، شاید بدون عالیشاه

به گزارش خبرنگاران ، همیشه یک خبر بد هست برای خراب کردن شادی پرسپولیسی ها. این بار امید عالیشاه همه را نگران نموده. در بازی با السد بود که این بازیکن از ناحیه زانو آسیب دید و معاینات اولیه در زمین و بعد هم رختکن نشان از کشیدگی رباط داخلی و زانوی او داشت اما روند و طول درمان او هنوز معین نیست.

عالیشاه یک بار در بازگشت به تهران ام آر آی گرفت تا از آسیب دیدگی رباط داخلی زانویش مطمئن گردد و امروز دوباره این آزمایش را تکرار کرد تا طول مدت درمانش روشن گردد. در این رابطه فیزیوتراپ پرسپولیس گفته: امید عالیشاه با تشخیص پزشک متخصص برای ام آر آی مجدد اقدام کرد و حالا هم منتظر پاسخ اعلام نظر قطعی برای روند درمان او هستیم.

پیش بینی اولیه طول درمان عالیشاه 2 تا 3 هفته بود. حال آنکه پرسپولیس برای بازی برگشت برابر السد به او احتیاج دارد. برای همین عالیشاه که احتمال غیبتش در این بازی زیاد گردیده، دنبال راهی است برای بازگشت زودهنگام به تمرینات.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 63

به "بازی برگشت با السد، شاید بدون عالیشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی برگشت با السد، شاید بدون عالیشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید