بیماری عجیبی که باعث شجاعت بیمار می گردد

به گزارش مجله استخدام جدید، شاید دانستن این نکته که زندگی بدون ترس چه حس و حالی دارد برای خیلی ها جالب باشد و اصلا ممکن است فکر کنید که همه مردم بالاخره از یک چیز می ترسند و محال است که آدم نترس به معنای واقعی وجود داشته باشد.

بیماری عجیبی که باعث شجاعت بیمار می گردد

به گزارش خبرنگاران، اما این طور نیست، اکنون یک نفر پیدا شده که به علت ابتلا به یک بیماری بسیار نادر به نام اورباچ ویت هیچ چیز نمی تواند در جهان او را بترساند.

خانه ارواح، سوسک، مار یا هرچیز دیگری که ممکن است افراد از آن بترسند، موجب ترس این زن نمی گردد. به گفته پزشکان، این بیماری عجیب و غریب قسمتی از مغز به نام آمیگادا را که تحقیقات نشان داده وظیفه احساس ترس را بر عهده دارند، از کار می اندازد و مخدوش می نماید.

البته نام این خانم بنا به دلایل نامعلوم فاش نشده است. نکته جالب اینجاست که دانشمندان برای پی بردن به صحت گفته های این زن از هر راهی برای ترساندن او استفاده کردند؛ مثلا مار زنده را به دستانش دادند، عنکبوت پیش روی او گذاشتند، به مکان هایی که شایع شده بود در آنجا روح وجود دارد، فرستاده شد و حتی او را در موقعیت های مختلف حیاتی که جانش در خطر بود نیز قرار دادند اما هیچ یک از آنها موجب ترس این زن نشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 2325

به "بیماری عجیبی که باعث شجاعت بیمار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیماری عجیبی که باعث شجاعت بیمار می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماری عجیبی که باعث شجاعت بیمار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید