جزئیات برگزاری آزمون استخدامی اعلام شد

به گزارش مجله استخدام جدید، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات اجرا و نحوه اعمال پروتکل های بهداشتی در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور را گفت.

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، فاطمه زرین آمیزی در مصاحبه با مهر اضافه کرد: بر اساس مصوبه 29 آذر 99 ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد احتیاج 81 دستگاه اجرایی در 240 شغل برای جذب و استخدام 38 هزار و 184 نفر در روزهای 11 و 12 دی ماه برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: ثبت نام آزمون از تاریخ 20 تا 29 شهریور انجام شد. در آزمون روز پنجشنبه 11 دی ماه تعداد 297 هزار و 96 داوطلب و در آزمون روز آدینه 12 دی ماه 265 هزار و 580 داوطلب شرکت می نمایند. آزمون در 189 شهر و 2 هزار و 730 حوزه برگزار می گردد.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: از روز دوشنبه 8 دی ماه داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند. داوطلبانی که شرایط بومی بودن خود را در تاریخ های 29 مهر تا 2 آبان 99 اعلام نکرده اند در زمان دریافت کارت می توانند ویرایش را انجام دهند.

وی گفت: هماهنگی های لازم با استانداری های سراسر کشور، شورای سیاستگذاری ائمه آدینه کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نفت، وزارت نیرو، سازمان اورژانس کشور، معاونت بهداشت وزارت بهداشت، معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور، پلیس راهنمایی و رانندگی، سازمان آتش نشانی، شرکت واحد اتوبوسرانی، سازمان بهزیستی به منظور برگزاری آزمون اجرا شده است.

زرین آمیزی گفت: برای حوزه های برگزاری آزمون دستورالعمل بهداشتی و ضوابط برگزاری آزمون ارسال شده و حوزه ها توجیه شده اند. بعلاوه ناظرین بهداشت از سوی وزارت بهداشت قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون جهت رعایت موارد بهداشتی نظارت خواهند کرد. پیش بینی های لازم برای ورودی حوزه اصلی جهت ورود داوطلبان با فاصله فیزیکی اجرا شده است.

وی گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی چینش جایگاه ها با فاصله 1.5 متر انجام گرفته و کنترل سیستم تهویه هوای فضای برگزاری و کنترل گرمایش سالن ها و کلاس ها انجام می گردد. در مبادی ورودی و پنجره هایی که احتمالا برای تهویه هوای سالن یا کلاس ضروری است دقایقی در جلسه آزمون باز گردد چینش جایگاه انجام نگرفته است.

زرین آمیزی گفت: علاوه بر نصب بنر و اصلاعیه ها جهت راهنمایی داوطلبان در حوزه ها، محل جداگانه در حد کلاس برای داوطلبانی که دارای شرایط سرماخوردگی و یا علایم مشکوک هستند در نظر گرفته می گردد.

وی اضافه کرد: هماهنگی با پلیس راهور و وزارت کشور برای صدور مجوز تردد بین شهری داوطلبان به منظور حضور در شهر برگزاری آزمون انجام گرفته است.

سخنگوی سازمان سنجش تاکید نمود: در روزهای سوم و چهارم دی ماه فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا در درگاه سازمان سنجش به منظور هماهنگی با وزارت بهداشت جهت برگزاری آزمون این افراد در بیمارستانهای منتخب وزارت بهداشت فعال شد.

وی اضافه کرد: تمامی داوطلبان باید به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس http://salamat.gov.ir مراجعه نمایند و فرم مربوطه را تکمیل نمایند.

زرین آمیزی یادآور شد: تمام اصول بهداشتی به وسیله عوامل اجرایی شامل زدن ماسک رعایت فاصله با یکدیگر و با داوطلبان انجام خواهد شد. انجام بازرسی بدنی به وسیله راکت های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می گردد و به داوطلبانی که در طول فرآیند برگزاری آزمون احتمالا ماسک آنها غیرقابل استفاده است هم ماسک داده می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 1809

به "جزئیات برگزاری آزمون استخدامی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری آزمون استخدامی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید