معاون اول رئیس جمهوری وارد استانبول شد

به گزارش مجله استخدام جدید، معاون اول رئیس جمهوری برای شرکت در نهمین اجلاس سران سازمان همکاری مالی D-8 وارد استانبول ترکیه شد.

معاون اول رئیس جمهوری وارد استانبول شد

از سفر با تور استانبول ارزان لذت ببرید. شهر زیبای استانبول یادگاری از حکمرانان قدرتمند عثمانی که در دوران شکوهشان شهری عظیم پایه ریزی کرده بودند.

به گزارش خبرنگاران، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری عصر امروز(پنجشنبه) در ادامه برنامه های سفر سه روزه خود به ترکیه، به منظور شرکت و سخنرانی در نهمین اجلاس سران گروه D-8 وارد استانبول شد و در بدو ورود به فرودگاه آتاترک استانبول از سوی بعضی مسوولین ترکیه و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در ترکیه مورد استقبال نهاده شد.

معاون اول رییس جمهور کشورمان قرار است صبح فردا(آدینه) در نهمین اجلاس سران سازمان همکاری مالی D-8 که در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی لطفی کردار استانبول برگزار می گردد شرکت و سخنرانی کند.

گروه D-8 گروهی مالی متشکل از 8 کشور اسلامی در حال توسعه شامل ایران، ترکیه، پاکستان، بنگلادش، اندونزی، مالزی، مصر و نیجریه است که با هدف تقویت و گسترش همکاری های مالی کشورهای عضو از سال 1376 (1997 میلادی) شروع به کار نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: estekhdamjadid.ir شناسه مطلب: 668

به "معاون اول رئیس جمهوری وارد استانبول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون اول رئیس جمهوری وارد استانبول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید